2014. június 18., szerda

Kritika 96. - Story of My Life

written by: Nóri Szabó


Design:
Ez a fejléced már egy fokkal jobb, mint a másik blogodon, mert legalább a háttérbe próbálkoztál berakni más képeket. Azonban, a probléma nálad az, hogy mindenképpen fel akarod tüntetni az összes szereplőt rajta, holott egy ekkora fejlécen maximum három karakter mutat jól, de ez is a nagyon max. A hátteret sokkal jobban variálhatnád képekkel, melyeket összemosol, vagy textúrákkal, esetleg más oldalakról vett fejlécalapokkal. Az alap sablontípus itt sem nyerő, és fölöslegese a két oldalsáv. Ennél a blogodnál is javasolnám a teljes design átalakítást.

Történet:
Nem értem, hogy miért kell ennyire erőltetni ezt a 1D fanfiction témát?! Ezt a blogot idén januárban indítottad el, és nem értem azt sem, hogy miért pont ezt az "ismertem Louist, de elköltöztem, majd újra összetalálkoztunk és beleszerettem, ja amúgy táncos vagyok" témát választottad, mikor ezer, meg ezer ugyan ilyen van?! Ezt most nem bántásból írom, csak egyszerűen nem értem, miért nem törted egy kicsit többet a buksidat a történettel kapcsolatban. Tudom, hogy ebben a kategóriában nagyon nehéz egyedit alkotni, sőt, talán nem is lehet, de vannak olyan témák, amik kevésbé vannak kidolgozva.

Írásmód:
Az írásmódodhoz ugyan azt tudnám írni, mint az előbb, hiszen ugyan azokat a problémákat látom ennél a történetednél is, azt leszámítva, hogy itt már hosszabb mondatokat írsz és a részek is terjedelmesebbek. 

További sikeres blogolást kívánok!
Diana H.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése