2014. június 18., szerda

Kritika 97. - Lie Together

written by: Hope Christina


Design:
Nem találtam azzal kapcsolatos információt, hogy ki készítette a designt és a fejlécet, de azt kell, hogy mondjam, gyönyörű lett! Az oldalsávot talán egy picit hiányosnak érzem, értem ezt az információs részre és esetleg egy képet is rakhatnál oda, hogy feldobja az egészet, de igazából így is nagyon szépe.

Történet:
Olvastam a chatben levő üzeneteket, miszerint loptad a történetet. Igazából én nem tudom, melyik történetről beszélnek, így nem tudok nyilatkozni. Egy-két momentum ugyan hasonlít egy általam már olvasott történet néhány cselekményére, de mivel csupán a prológus van fent, nem tudok sem azzal kapcsolatban véleményt mondani, hogy loptad-e, sem azzal, hogy milyen a történet. Eddig tetszik, mert a főszereplő nem az a tipikus szende kislány.

Írásmód:
A prológus alapján tetszik, ahogy írsz. A sorokat könnyedén vezeted, a mondataid kifejezőek és lényegre törőek. Helyesírási hibáid nincsenek, azonban egy-két helyen lemaradtak a vesszők. Egy picit figyelj erre jobban oda!


Sajnálom, hogy csak ennyit tudtam írni, de még csupán a prológus van!
További sikeres blogolást kívánok!
Diana H.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése