2013. szeptember 24., kedd

Kritika #39

Dance in the rain









Fejléc: A fejléced elképzelése nem rossz, de nagyon üresnek tűnik! Az odáig rendben van, hogy a háttérben ott van néhány angliai nevezetesség, de talán a főszereplőkről mehetett volna még a háttérbe kép vagy akár egy-két (nem az összes) mellékszereplőről is! Illetve az zavar még, hogy ennyire ködös a háttér, mert szerintem nem illik annyira a történethez!
Pont: 5/2

Kinézet: Nos, én nem vagyok elragadtatva ettől az űr háttértől! Egyenesen utálom ezeket, bár van, aki szépet tud vele alkotni, de nálad nem értem a választást sem! Kék a blogod színe és akkor ez a lilás háttér?! Szerintem mindenképpen cseréld le és akár egy egyszerűbbre, ami nincs agyoncsicsázva, mert a kevesebb néha több! Aztán, nagyon zavar, hogy mindennek tetejébe rózsaszínre(!!!) állítottad a menüsorod színét! Nem tudom mennyire szeretsz te designt készíteni, de ha nem, akkor javaslom hogy rendelj tőlünk egyet! Ezt csak azért mondom, mert az sem a legjobb választás, hogy kékkel írsz, ráadásul a moduljaid betűtípusát sem variálod és a modulok sorrendje sem a legjobb! A szereplők menüpontod jó, de furcsa, hogy az egyiknél van keret a másiknál nincs, illetve a képek sem egyméretűek! A 'tudnivalók' pontnak fölösleges külön lapot nyitni, inkább rakd át az oldalsávba! Az elérhetőségeidet  is kipakolhatnád az oldalsávba, mondjuk egy "Elérhetőségeim" pontba, ami egy egyszerű szöveges modul lenne és ott szépen megformázva, felsorolva írhatnád! Sok mindent tudnék még írni neked, de már csak annyit említek meg, hogy javaslom a sorkizárt igazítás használatát a történetnél, mert ettől esztétikusabb lesz a blogod!
Pont: 10/3

Történet: Először azt hittem, hogy sablon sztori lesz, ahogy elolvastam az oldalsávban leírtakat, aztán a prológust, majd az első és második részt! De ahogy tovább jutottam, ezt teljesen megcáfoltad! Nagyon jó, hogy vannak egyedi ötleteid és hogy ezeket bele is viszed a történetbe! Persze található egy-két sablonos szál is, de ez elkerülhetetlen, hiszen annyi történetet írnak manapság és nekik is valahonnan meríteniük kell! Csak így tovább a történetben! Amivel még picit gondom van, az a részek hosszúsága! Mire belemerülne az olvasó a történetbe, addigra vége! Nagyon rövideket írsz, bár az utolsó néhány részek már hosszabbra sikerültek, de még mindig lehetne több!
Pont: 10/9

Írásmód: Ügyesen fogalmazol, csak néhány szóismétlést találtam, de van pár dolog, amire oda kellene figyelned! Az első, hogy egy blogba ne írj olyat, hogy "kb"! Írd ki szépen a teljes szót! És itt most nem csak erre gondolok, hanem az összes olyan szóra, amit így szlengbe lerövidítettél! A második, hogy ne tegyél ennyi írásjelet a mondatok után még akkor sem, ha annyira fontos! Próbáld inkább leírni, bemutatni az érzelmeket, és ne a tíz felkiáltójellel éreztesd a dolgokat! A harmadik, hogy az írásjelek után rakj szóközt! A párbeszédeknél a kötőjel elé-és után is tegyél! A negyedik pedig, hogy ne pont-pont-pontozz a szövegben! Ezt a saját példámon tapasztaltam meg, mert én is ezt tettem, de szóltak, hogy nagyon zavaró, és tényleg! Egyszer-kétszer persze lehet, de nálad nagyon sokszor van és akkor sem három pont, hanem ezt is eltúlzod úgy, mint a felkiáltó vagy kérdőjeleket! A részeknél amúgy érzékelhető a fejlődésed, mert egyre választékosabban, egyre kifejezőbben írsz! Csak így tovább ezen a téren!
Pont: 10/5
Összes pont: 35/19
További sikeres blogolást kívánok!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése