2013. szeptember 21., szombat

Kritika #35

Összetörve










Fejléc: Őszinte leszek, nekem nem tetszik! Azért nem, mert nagyon halványak a képek! Persze nem azt mondom, hogy minden szereplőt helyezz előtérbe! Selena-t kicsit élesíteni lehetne, illetve Niall-ről is lehetett volna a kép színes és úgy már mindjárt más lenne! Illetve lehetne valami más betűtípusú a cím, mert ez olyan semmilyen! Amúgy az elképzelés jó!
Pont: 5/5

Kinézet: Túl sötét! Nem szeretem az ilyen szürkés, sötét kinézetű blogokat! Ezt persze van, aki meg tudja cáfolni, de te sajnos nem tartozol ide! Cseréld le a hátteret valami szebbre, akár halvány kékre és ez a sötétszürke blog sem jó! Főleg, hogy feketével írsz rajta! Nem tudom, én szívem szerint az egésze színvilágot megváltoztatnám! Az oldalsávodon csak a sorrendet változtatnám meg, amúgy ott minden rendben van: a feliratkozást és a chatet feljebb tenném, mert azok elég fontosak az olvasóid számára, illetve ha már van oldalak menüpontod is, akkor a blogarhívumot átraknám oda!
Pont: 10/6

Történet: Tetszik, hogy minden részhez raksz ki zenét - bár még csak a prológus és az első fejezet van kint! Nem rossz a történet elképzelése, nem sok blognál találkoztam azzal, hogy az anya él, de nem foglalkozik a gyerekével (általában a szülők meghaltak az ilyen történetekben). Persze nálad az apa nem él, de szerintem ez teljesen más! Tetszik, hogy úgy írod le a történetet, mintha egy film lenne, hiszen a mesélő kezdi, majd átvált a szereplő szemszögére! Ez viszont egy nehéz vállalkozás és figyelj oda rá, hogy miként írod, mert a végén vissza is üthet!
Pont: 10/9

Írásmód: Nagyon jól, választékosan írsz és csak néhány helyesírási hibát találtam!  Észrevettem , hogy a prológusnál nem használtál sorkizárt igazítást, az első résznél meg igen! Én azt javaslom, hogy használd mindig, mert sokkal szebb lesz tőle a kinézet is - úgyhogy állítsd át a prológusnál is! Plusz pont, amiért nem rakod tele képekkel az egyes részeket!
Pont: 10/10
Összes pont: 35/30
További sikeres blogolást kívánok!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése