2013. szeptember 21., szombat

Kritika #34

Guardian Angel... or Not?









Fejléc: Tetszik a fejléced, szerintem nagyon különleges! Kevés olyat látok, ahol ugyan így kevés dolog van rajta és még sincs hiányérzetem! Nagyon szépen meg van szerkesztve és tetszik a betűtípus is! Gratula!
Pont: 5/5

Kinézet: Alapból nem vagyok oda a sötét hátterű blogokért, de te jól összeraktad! A fekete-fehér mindig is jól mutatott együtt és ez az esetedben is így van! Külön plusz pont járt nálam azért, mert a történetnél használod a sorkizárt igazítást! Talán egy kicsit nagy betűkkel írsz, vehetnéd kisebbre, de nincs probléma ezzel sem! Elég modulod van kint, nincs túlzsúfolva az oldalsáv,esetleg egy chatet még beraknék, viszont variálnék a sorrenden (fentről lefelé írom): 1. Történetről, 2. Oldalak, 3. Chat, 4. Rendszeres olvasók, 5. Fejezetek, 6. Védencek, 7. Elérhetőségek . Amit javasolnék még, hogy az egyes részeket ne sorold úgy fel az oldalsávba, mert egyenlőre még nem, de a későbbiekben, amikor már 10 felett jár a fejezetek száma hosszú lesz a lista és elrontja a kinézetet! Vagy hagyd a hagyományoson a blogarchívumot, vagy ha mindenképpen így fel szeretnéd sorolni, akkor csinálj neki egy menüpontot az oldalak között! Illetve a szereplőket is feltüntethetnéd valahol - ha nem szeretnél külön menüpontot csinálni neki, akkor az oldalsávba az eddig menüpontjaid alá maximum 5-nek a képét kirakni!
Pont: 10/9

Történet: Először is, hiányolok egy prológust vagy bevezetőt! Persze értem én, hogy az oldalsávban van egy kis ismertető, de attól én még vártam volna! Amúgy nagyon tetszik a történeted, egyetlen hasonlóval találkoztam csak, de azt is egy One Direction fanfiction keretében! Tetszik, ahogy megközelíted a dolgokat, ahogy részletezed az érzéseket és a körülményeket! Talán írhatnál egy kicsit több párbeszédet és részletezhetnéd a szereplőket, mert ez egy kicsi hiányérzetet kelt bennem!
Pont: 10/9

Írásmód: Nagyon jól írsz! Ügyesen  formálod a szavakat, választékosan fogalmazol és nem találtam helyesírási hibát, csupán néhány elgépelést! Látszik, hogy szeretsz írni és hogy élvezed! Csak így tovább!
Pont: 10/10
Összes pont: 35/33
További sikeres blogolást kívánok!
 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm az észrevételeket! :) Külön örülök, hogy tetszik a fejléc (sokan panaszkodtak már rá) és az írásmódom (az arra irányuló vélemény mindig kicsit érzékenyen érint...)! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy segíthettem! :) Ami pedig a fejlécedet illeti,ízlések és pofonok! :) Nem tetszhet mindenkinek minden! :)
      xx, -diush-

      Törlés