2013. augusztus 19., hétfő

Kritika #8

Sophie Taylor világa











Fejléc: Hú, izgalmas kompozíció, az egyszer már biztos! Bár én Demit a jobb oldalt annyira nem halványítottam volna el, mert így alig látszik szegény, és kicsit féloldalasnak tűnik a fejléc. Javasolnám, hogy a szöveget ne a fejléc közepére írd! Megbontja a képet. Inkább helyezd alulra, ott sokkal pofásabban mutatna.
Pont: 5/4

Kinézet: A blogháttér szépen harmonizál a fejléc hátterének színével, amiért most megdicsérlek! De szerintem a bejegyzések hátterét tehetnéd egy kicsit színesebbé, pláne, hogyha ilyen sok oldalt jelölsz meg a fejléc alatt. Az idézeteidet egyszerűen imádom - kisebb személyeskedés, elnézést kérek mindenkitől -, de nekem túlzsúfolt a jobb oldal. Rendezd két oldalra a modulokat, hogy egységesebb legyen!
Pont: 10/6

Történet: Hűha, beleolvastam az első részbe, és... hűha! Már nagyon sok fordulatot és izgalmat ígér! Én személy szerint hiányolom az előszót, ami nagyjából összefoglalja a történeteket, de amennyit beleolvastam, úgy látom, anélkül is megállja a helyét. Tetszik, hogy már az első részben is több szálon fut a történet, és, hogy nem egy átlagos blogot vezetsz. Ez igazán kitűnik a tömegből, tehát csak így tovább!
Pont: 10/10

Írásmód: Egy szó: tökéletes! Hibát nehezen tudtam benne találni,... mivel nincs. Nagyon tetszik, hogy külső szemlélőként írod a történetet, ez manapság már nagyon különlegesnek számít, már csak azért is, mert talán ebből a szemszögből a legnehezebb egy történetet vezetni, pláne úgy, hogy múlt időben írod. Tehát csak gratulálni tudok, de teljes szívemből!
Pont: 10/10
(Szívem szerint 11-est adnék, de sajnos nem léphetem át a skála legmagasabb értékét.)
Összesen: 35/30

További sikeres blogolást kívánok!

1 megjegyzés: