2013. augusztus 19., hétfő

Kritika #7

Don't Let Me Go










Fejléc: Nem rossz, de túl egyszerű és üres, és inkább egy szürkésebb árnyalatot használnék háttérszínnek, hogy menjen a blog színvilágához. Tégy rá több szereplőt! Azokat, akik még dominálnak a történetben, és sokkal izgalmasabb lesz.
Pont: 5/3

Kinézet: Mint mondtam, a fejléc színét változtasd meg, különösebb baj nincs vele, rendezett, letisztult az elrendezése, bár ha csak ilyen kevés modul van a jobb oldalt, akkor az Oldalak-modult én a fejléc alá tenném, a többit pedig egy oldalra rendezném.
Pont: 10/9

Történet: Wow! Ebben aztán van fantázia! Lehet, hogy szereztél még egy rendszeres olvasót? Még csak az előszót olvastam el, de viszket a szemem, annyira vágyom az olvasására! (Szerintem neki is kezdek, ahogy ezt posztoltam.) Ez egyszerűen zseniális! Na, jó... nem fogok ömlengeni, bármennyire is szeretnék. Majd a kommentekben. Kíváncsian várom, mit sütsz ki ebből!
Pont: 10/10

Írásmód: Vannak hibáid, de nagyobb odafigyeléssel kiküszöbölhetők. Arra figyelj, hogy ha az igekötő az ige előtt áll, egybe kell írni, és néha ellenőrizd, hogy helyesen használod-e az ékezeteket a magánhangzóknál! Néhol hiányzik egy-egy vessző, tehát a mondat tagolására is figyelj oda. Néha vannak szóismétlések, én mindenkit bátorítok a szinonimák használatára, így téged is!
Pont: 10/7
Összesen: 35/29

További sikeres blogolást kívánok!

2 megjegyzés:

  1. Szia, köszönöm szépen a kritikát. Tudom, hogy nagyon rossz a kinézet és arra nem is szerettem volna kérni kritikát, hiszen nekem sem tetszik a fejlécem és arra szeretnélek kérni, hogy esetleg ti tudnátok-e csinálni egyet nekem. Ha kell írok e-mailt is csak írd meg, hogy elválalljátok-e. Köszi még egyszer.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen elvállaljuk! Írj kérlek egy e-mailt a kért információkkal (az oldalsávban megtalálod őket)! Jelenleg csak Vanessa Bridge tud fejlécet készíteni, mert Rékailove1D nyaral, szóval kérlek Vanessa-nak címezd a leved!
      Köszönjük!

      Üdv:
      -diush-

      Törlés