2014. július 3., csütörtök

információk | Liana S.

Sziasztok!:)
Mint láthatjátok, én is visszatértem, és igyekszem minden rendelést elküldeni. Elvileg már csak egy rendelés van hátra, de elképzelhető, hogy valamit kihagytam. Amennyiben még nem kaptad meg a rendelésed, kérlek küldj egy emailt, így biztosan elkészítem.
A másik dolog: nem akarom minden egyes alkalomnál leírni, ezentúl kérlek titeket, hogy ez legyen magától értetődő. Sokan nem írják ki, hogy a fejléc tőlem van. Na most én nem vagyok bunkó, de jól esne, ha odaírnátok, hogy kitől van. Ez szerintem nem olyan nagy kérés.
Nem akarok veszekedni. Viszont az kiverte nálam a biztosítékot, hogy egy megrendelő a saját fejléceként tüntette fel a munkámat, és úgy jelentkezett 'legszebb fejléc' kategóriába egy versenyen. Én alapjáraton egy nagy tűrőképességgel rendelkező ember vagyok, de ez már nekem is túl sok.
Tehát megkérek mindenkit, hogy tiszteljen meg annyival, hogy kiírja, hogy, tőlem van.
Köszönöm.
XOXO: Liana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése