2014. április 18., péntek

Kritika §90. - My Desitny-Verseny az idővel

written by: Fannii


Fejléc és kinézet: A te esetedben úgy éreztem, hogy össze kell vonnom ezt a két értékelési részt, hiszen szinte ugyan azt tudnám írni mindkettőhöz! Ez pedig nem más, mint hogy javasolnám, hogy kérj valakitől egy teljes design átalakítást (akár tőlünk, akár egy másik ezzel foglalkozó oldaltól)! Hosszú lenne mindent leírni, ezért is írok csak ennyit és pontozni nem fogom!

Történet: A történeted nem rossz, örülök, hogy végre nem egy 1D fanfiction - félreértés ne essék, imádom a 1D-t és nekem is van ff-em, ami róluk szól, de már túl sok és még annál is több van belőlük! Éppen ezért, mert egész kis jó történet ez, nem ártana hozzá egy szép design (ezt csak mellékesen jegyeztem meg)! Bár bevallom, csupán a bevezetőt, az első részt, valamint az ötödik (jelenleg az az utolsó) részt olvastam el, mert annyira zavarja a szememet ez a betűtípus, ami ráadásul még félkövér is, hogy már majdnem szédültem tőle! Azonban azok alapján, amit olvastam, tetszik, csak így tovább!


Írásmód: Az első, amire felhívnám a figyelmedet, hogy ne nyomj minden második mondat után entert! Jó, lehet, hogy egy kicsit túloztam, de szinte két-három-négy soronként használod és ez egyáltalán nem szép! A másik, hogy döntsd el jelenben vagy múltban akarod-e írni a történetet, mert így ide-oda ugrálva furcsa! Hidd el, ha csak az egyik igeidőt használod sokkal élvezhetőbb lesz az egész történet! Amúgy ügyesen, választékosan írsz, néhány helyesírási hibát találtam csak! Amire még esetleg odafigyelhetnél, hogy párbeszédek és a leírások aránya nagyjából egyforma legyen, mert jelenleg az elmesélés sokkal hosszabb, mint a másik!

További sikeres blogolást kívánok!
Diana H.

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!:)
    Nagyon szépen köszönöm a sok fáradozást - gondolom jó sok volt :D - és az időt, amit a blogomra szántatok.:)
    Teljesen egyetértek veletek - veled Diana - és megpróbálom minden jó tanácsodat megfogadni, bár lehet, hogy a design terén, majd segítségért fogok fordulni hozzátok, amint lesz hely az aktuális rendelések listáján.:)
    Remélem nem gond.

    Még egyszer köszönök mindent, és további jó munkát nektek!:)

    Ölel,
    Fannii

    VálaszTörlés