2013. december 25., szerda

Kritika #67

Truth About Love
written by: Kikiih












Fejléc: A fejléc összhatásban nem tetszik! Ez a rózsaszín színvilág és mellé a rengeteg szív a háttérben, őszintén szólva engem nem késztet arra, hogy belekezdjek a történetbe, illetve furcsa a háttérben a fiú, valamint a cím betűtípusa sem a legszebb! Egyedül a főszereplők elhelyezése teszik, mert olyan, mintha Zayn átölelné Harry-t és a lányt, a lány pedig mintha Harry-be kapaszkodna! Szóval, szerintem nem lenne rossz egy másik fejlécalap, amire a főszereplőket ugyan így el tudod helyezni!
Pont: 5/2

Kinézet: Huch, hát hol is kezdjem? Mondjuk ott, hogy értem én, hogy tél van, de ez a hópelyhes háttér nem a legjobb választás, és akkor itt térnék ki arra is, hogy nem túl szép, hogy az egész blogod rózsaszínben pompázik! Ha már ilyet szeretnél, akkor esetleg ajánlanám, hogy mondjuk a moduloknak adj sötétebb lilásabb/mályvásabb színt! Aztán, fölösleges a két oldalsáv! Válaszd ki az egyik oldalt és pakold át oda az összes modult! A blogarchívumot csak egy helyen tüntesd fel: vagy hagyd az oldalsávba az eredetibe, vagy legyen az oldalaknál a "chapters" pontban! Ami a részeket illeti, javasolnám a sorkizárt igazítás használatát, mert attól sokkal esztétikusabb lehet a kinézet, illetve, ha már csak egy oldalsávod lesz, akkor lehet szélesebb a részeknek szánt terület is!
Pont: 10/7

Történet: Nem olvastam el a történetnek minden egyes fejezetét, csupán bele-bele olvastam, és azt kell, hogy mondjam tetszik! Méghozzá azért, mert nem az az átlagos kis "áj láv jú és thats all" sztori! Tetszik, hogy szókimondóbb a főszereplő lány, és az is, ahogy a szálakat vezeted! De mivel ilyen a történet úgy vélem, hogy nem illik hozzá ez a rózsaszín design! De ez már mellékes! A lényeg, hogy csak így tovább, mert ez egy nagyon jó kis történet!
Pont: 10/9

Írásmód: Ügyesen írsz, jól formálod a szavakat! Egy-két szóismétlésed van, de nem vészes, helyesírási hibát pedig nem nagyon találtam! Mint azt már említettem, teszik, ahogy a főszereplő lány beszél! Egyedül az zavar, hogy a párbeszédeknél a vonal után is rakj szóközt! De mondjuk ez érdekes, mert a mondat utáni kötőjel elé és után is raksz, azonban a mondat kezdete előtt a kötőjelnél nem raksz! Szóval csak erre figyelj oda, meg arra a néhány szóismétlésre, és akkor még jobb lesz!
Pont: 10/9
Összes pont: 35/27
További sikeres blogolást kívánok!
D i u s h

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése