2013. november 9., szombat

Megérkeztem én is!

Sziasztok! Virág vagyok, az utolsó szerkesztő. Még egyszer köszönöm a felvételt a többieknek. :)
Nem olyan régóta szerkesztek, kb fél éve. Nem csak fejléceket, hanem asztali háttereket, könyvborítókat, facebook borítóképeket, és fejlécalapokat készítek.
Magamról annyit, hogy nagyon szeretem a Little Mix-et és a One Direction-t. Hét éve fuvolázom, a pécsi művészeti suliban járok. Szóval, ha arra fele jártok és fülsüketítő sípolást hallotok este hat körül, az én vagyok :D.
Nekem is vannak saját blogjaim, ezeket az oldalsávban láthatjátok (kettő 1D fanfiction és egy blogmagazin szerűség)
Néhány munkám:

Versenyre készült.
Nem elvihető!

Nem elvihető!

Versenyre készült.
Nem elvihető!

Blogom fejléce.
Nem elvihető!

Rendelés.
Nem elvihető!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése