2014. május 11., vasárnap

Interjú Briana T.-vel

Engem ért a megtiszteltetés, hogy meginterjúvolhattam a nemrégiben, több kategóriában is megrendezett versenyünk egyik első helyezettjével, Briana T.-vel. Nem hiába ő nyerte a LEGEREDETIBB FANFICTION kategóriát, és 2. helyezést ért el a LEGJOBB PROLÓGUS kategóriában. Hogy tudjátok, miről beszélek, látogassatok el a Briana T. által vezetett blogra. 

Akkor lássuk az interjút!

1.       Kérdés 

Nikola
Miért jelentkeztél a versenyre? Mi vezérelt?

Briana T. 
- Mindig is szerettem versenyezni, megmérettetni magam kategóriánként, nekem ez izgalmas. Úgy gondoltam, hogy nem veszíthetek semmit, ezért megírtam a jelentkezésemet megjegyzésben. Ebben sok szerepet játszott az is, hogy egy olyan blogon került megrendelésre a verseny, amit szeretek és tisztelek. Valamint érdekelt, hogy mi a véleményük a szerkesztőknek a blogommal kapcsolatban.

2.       Kérdés

Nikola
Miért voksoltál a One Direction énekese, Zayn Malik mellett?

Briana T. 
- Nem ez az első fanfiction, amit írok. Nem tudom ki hogy van vele, de én kizárólag a banda miatt kezdtem el blogolni, mert így közelebb éreztem magam hozzájuk. Addig is szerettem írni, hobbiszinten, de ha ők nincsenek, talán sosem visz rá a lélek, hogy komolyabban belekezdje ebbe az egészbe. Rengeteget agyaltam rajta, hogy talán egy másik férfi szereplőt kellene választanom, de végül elvetettem az ötletet. Ha nem szerepelne a blogomban, hiányérzetem lenne, annak ellenére is, hogy nem vagyok igazán directioner. Sokan mondják, hogy a fanfictionok unalmasak és elcsépeltek, de nekem az a véleményem erről, hogy valaki viszont csak miattuk olvas az interneten hasonló témájú történeteket. 

3.       Kérdés 
Nikola
Mióta és miért kezdtél el blogolni?

Briana T. 
- 2013. júliusában kezdtem bele a legelső blogomba, pontosabban a hónap végén. Először csak a füzetembe írogattam magamnak, de végül az egyik barátnőm rávett, hogy osszam meg másokkal is az általam kreált sztorit, így együtt létre is hoztuk a saját oldalunkat. Nagyon élveztem bíbelődni a kinézettel, állítgatni a háttereket, meg minden hasonlót, ami ennek ellenére, visszagondolva nem nézett ki a legjobban, de mégis büszke voltam rá, és a legfontosabb, hogy ÖRÖMÖMET leltem benne.

4.       Kérdés

Nikola      
Honnan értesültél a versenyről?

Briana T. 
- Szabadidőmben sokszor nézegetem a blogotokat, és mikor megláttam, hogy versenyt hirdettek, kicsit sem haboztam, hanem azonnal cselekedtem.

5.       Kérdés
Nikola
A prológus elolvasása után nagyon felcsigáztad a fantáziám a történettel kapcsolatban. Megosztanál egy kis ízelítőt a történettel kapcsolatban, hogy még többen látogassanak majd a blogodra?

Briana T. 
- A drága főhősnőnk Roxanne nehéz helyzetbe keveri magát, miközben halogatja a társával, Nathannel való beszélgetést. Észreveszi, hogy furcsa érzések kavarognak benne Zaynnel kapcsolatban, ami ellen nem tud mit tenni. Egy napon, mikor Rox felteszi a kérdést a társaságnak, nem gondolva a következményekre, akarva akaratlanul is több időt kell eltöltenie Zaynnel, ahol csak erősödnek benne azok a bizonyos érzelmek. Makacs,  csipkelődős természetük ellenére, végül nem tudják magukban tartani kikívánkozó vágyaikat. Amikor a lány hivatalosan is "megcsalja" valódi barátját, újabb bonyodalmakkal találja szembe magát, s retteghet ennek eredményétől. Vajon a lány az eszére, vagy inkább a szívére hallgat majd? Lesz elég bátorsága, hogy beszéljen Nathannel? Megtud birkózni az őt gyötrő érzésekkel? Ki mellett találja meg végül a boldogságot? Akit érdekelnek a fejlemények, kövesse figyelemmel a történetet.

6.        Kérdés
Nikola
Tervezed, ha lesz még alkalom, hogy benevezel hasonló versenyekre, esetleg több és más kategóriákban is?

Briana T. 
- Természetesen, mivel ahogy fentebb említettem imádok versenyezni mindenhol, mindenkivel.

7.       Kérdés
Nikola
Végleg, de nem utolsó sorban, érezted-e, hogy te nyered meg a legjobb fanfiction kategóriát?

Briana T. 
- Határozottan nem! Inkább csak reménykedtem, hogy ott leszek a dobogósok között, de álmomban sem gondoltam volna, hogy végül elsőként végzek majd ebben a kategóriában, a Legjobb prológusban meg másodikként. Iszonyatosan izgatott voltam, egészen az eredményhirdetésig. Rengeteget jelent nekem ez a helyezés, mert nagyra becsülöm az oldalatokat.

Köszönöm az iterjút Briana T-nek, további kellemes blogolást és sok szerencsét kívánok minden boggernek és bloggerinának!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése