2014. április 17., csütörtök

Kritika §88. - My Dreams


written by: Elena Gilbert

Fejléc: Húú, jó néhány percig néztem a fejlécedet és meg kell, hogy mondjam, nekem nagyon tetszik! Nincs rajta túl sok kép mégis sokat sejtető, gyönyörűen van megszerkesztve és még a betűtípus is tetszik! Nagyon szép munka! Gratulálok!
Pont: 5/5

Kinézet: Hmm, Briana T. nagyon jó munkát végzett a deisngnnal! Minden passzol mindennel, tetszik, hogy a menü nem az oldalsávba vagy a fejléc alatt van, hanem oldalt, és jók a színek is! Talán, ami egy picit zavaró, hogy ugyan az a kép van kint Nina-ról az oldalsávba, ami a fejlécen is van! Esetleg azt lecserélhetnéd valami másikra, de ha mindenképpen ezt szeretnéd, akkor mondjuk a szavazást rakd legfelülre és alá a képet - már ezzel is egy kicsit elválasztod a kettőt egymástól! Plusz pont, amiért használod a sorkizárt igazítást!
Pont: 10/10

Történet: Bevallom, hogy találkoztam már a történeteddel és el is kezdtem olvasni, de sajnos nem volt időm folytatni! Ebből is gondolhatod már, hogy nekem nagyon tetszik sztori, főleg, hogy TVD rajongó vagyok! Nem olvastam most sem tovább, mint akkor, amikor elkezdtem, de most is ugyan az a véleményem, nagyon jó! Kicsit más, mint a sorozat, kicsit más, mint az eredeti könyv, mégis megfogja az embert! Csakis azért nem adok maximális pontot, mert egy kicsit jobban(!!) elrugaszkodhattál volna az eredetitől!
Pont: 10/9

Írásmód: Helyesírási hibákkal nem nagyon találkoztam, csupán néhány elgépeléssel és ügyesen ki tudod fejezni magad! Ami viszont nagyon zavar, hogy nagyon-nagyon rövid mondatokat írsz! Próbáld meg hosszabban kifejteni az adott szituációt vagy legalább vonj össze két mondatot! Ezek mellett pedig figyelj oda az igeidőkre: döntsd el, hogy jelenben vagy múltban írod-e a történetet, mert így egy kicsit kusza! Hidd el, ha odafigyelsz ezekre sokkal élvezhetőbb lesz az egész!
Pont: 10/7
Összes pont: 35/31

További sikeres blogolást kívánok!
Diush


1 megjegyzés: