2014. április 11., péntek

Kritika §86. - The Tears Of Stolen Angels

Kedves Olvasóink!

Már jó rég jelentkeztem efféle bejegyzéssel, úgyhogy épp itt volt az ideje! Kérhettek ti is nyugodtan kritikát a blogotokról, de előtte mindenképpen nézzetek be az 'Aktuális rendelések' menüpontba, hogy van-e szabad hely, mert egyszerre csak 5 db kérést fogadok el! Ne feledjétek, ezek csak szubjektív vélemények, senkit sem szeretnék megbántani velük - bár nem hiszem, hogy valaha is úgy fogalmaztam, ami megsértett volna valakit! :)

Szép napot,
Diush,

---------------------------------------------------------------------------

written ba: Naomi B.

Fejléc: Tetszik a fejléced, szépen el lett készítve. Nincsenek túlzsúfolva rajta a képek, amiért plusz pont, azonban egy kicsit nagynak találom - értem ezt a magasságára.
Pont: 5/5

Kinézet: Nos, tegnap kérted a kritikát és amikor megnyitottam a blogodat az tűnt fel elsőként, hogy túl rózsaszín. Ahogy látom, ezen már változtattál és egy fokkal jobb is, de szerintem még mindig nem az igazi. Először is, az nem valami szép, hogy az oldalsávba való szövegdobozba írsz, ráadásul nagyon erős pink színű árnyékot adsz neki. Javasolnám, hogy írd sima bejegyzésbe minden html kód nélkül, mert az igazi, hogy egyszerű, de sokkal szebb. Egy kicsit lehetnének kisebbek a betűk, és fölösleges magát a történetet félkövérrel írni. Az oldalsávval sem vagyok kibékülve, mert a modulok össze-vissza vannak, több féle szövegdobozt is használ, ami nem szép, viszont a képek jók (csak egy kicsit nagyok, valószínűleg az oldalsáv szélessége miatt). Szívesen segítenék neked egy kicsit szebbé tenni a blogodat, mert csak apróbb változtatások kellenének rá, és ez a történet mindenképpen megérdemelne egy rendezett designt. :) Ha esetleg elfogadod a segítséget, akkor írj egy e-mailt és megbeszéljük a részleteket (most elvileg tele vagyok, de az egyik átalakításnak csak jövő héten tudok nekiállni, szóval van a tiédre időm).
Pont: 10/7

Történet: Bár még csupán a prológus van fent - és máshonnan nem nagyon derül ki semmi a történetről -,  nekem tetszik, bár egyenlőre van néhány sablonosnak tűnő szál, mint hogy a lányt elhagyták a szülei és nem ismerte őket! De minden azon fog múlni, hogy a következő részekben ezt a vonalat hogy viszed tovább! S én szurkolok neked!  Túl sok mindent nem tudok ide írni, inkább a következő pontba fejtem ki a véleményemet!
Pont: 10/9

Írásmód: Nagyon szépen, választékosan írsz! Ügyesen fejezed ki magad, s csak a "papírra" szóval találkoztam többször a kelleténél. Nagy a képzelőerőd és bő a szókincsed, amivel sikerül felkeltetned a blogodra tévedők figyelmét! Gratulálok hozzá! :)
Pont: 10/10
Összes pont: 35/31

További sikeres blogolást kívánok!
Diush

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikát!:)
    A kinézeten még dolgozok és a megfelelő háttért is keresem. Ha esetleg nem sikerülne kialakítani a szép designt remélem számíthatok a segítségedre a későbbiekben.:)

    Ölel:
    Naomi B.

    VálaszTörlés