2014. március 24., hétfő

Rizsa... | Design átalakítás #10 | Diush

Kedves Olvasóink és Idetévedők!

Eme posztomat egy rövidke emlékeztetővel kezdeném, amit már néhányszor kiírtunk, de még mindig van egy-két olyan ember, aki ezt nem képes felfogni vagy megérteni! 
Aki rendelni szeretne bármit tőlünk, első lépésként olvassa el az oldalsávban található 'News' névre hallgató lila kis dobozkát! Ha ott azt látjátok, hogy valaki- vagy valaminek a rendelése szünetel, akkor értelem szerűen ne írjatok ezzel kapcsolatban, mert az ilyen leveleket figyelmen kívül hagyjuk! Ha pedig nem látjátok ezt (hogy szünetelne), akkor a nézzetek be a 'RENDELÉS MENETE' menüpontba, ahova le van írva minden, amit tudnotok kell: kitől rendelhettek, hol rendeljétek, milyen "feltételekkel'! Tehát ha fejlécet szeretnétek ne írjatok az egyik bejegyzés alá kommentbe, hogy ehhez meg ehhez a blogomhoz kellene xy-tól! Ezt is figyelmen kívül fogjuk hagyni! 
Nem értem, miért olyan nehéz ezeket a lépéseket betartani, hiszen minden normális oldalon megvannak a szabályok, így itt is! Legyetek egy kicsit figyelmesebbek és körültekintőbbek! Nekünk is ezer felé van a fejünk, hiszen itt van az oldal, az iskola vagy munka - esetleg mindkettő -, a sportok, a barátok, stb. Nem töltjük minden időnket a számítógép előtt, úgyhogy egy kis türelemre is szükségünk lenne!
Ennyi lett volna ez a kis emlékeztető! Nem hiszem, hogy durván írtam volna le a gondolataimat, mert én nem vagyok az a típus! Ha valakit esetleg mégis megbántottam volna, sajnálom.

Most pedig, készítettem még egy design átalakítást! A fejlécet ebben az esetben is Virágy Tornyos szerkesztette! Reméljük, tetszik a megrendelőnek! :)

Szép hetet mindenkinek,
Diush

-------------------------------------------------------------------------


előtte

utána


1 megjegyzés: