2014. március 5., szerda

Png képek #10 Elvihető fejlécek + trailer rendelőknek

Sziasztok! Tudom, hogy nem vagyok valami aktív, de ennek személyes okai vannak, és az időhiány is hozzájárul. Valamint mivel a program, amivel a trailereket csinálom meghalt, és még újat mindig nem sikerült szereznem, ezért az még szünetel, de amint újra lesz működőképes programom azonnal szólok. Másrészt, aki rendelt, és még nem kapra meg, és még mindig igényt tart rá, az küldje el újra emailben, mert amelyik papírra felírtam ezeket nem találom. Nekik valahogy megcsinálom a trailert.
Hoztam néhány PNG képet és néhány fejlécet is. Ha viszed írd meg komiban!
PNG:








  Elvihető fejlécek: (ha viszed írd meg!!)



13 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Vittem az első fejlécet!
    xxMaya

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Vittem az elsőt!!
    Gyönyörűek!!

    VálaszTörlés
  3. Hali! Ezek mind nagyon szépek:) Vittem az első és a második png képet.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Merci,

    Elvittem a második fejlécet! Egyszerűen gyönyörű minden munkád!

    Ölel,
    Mia P.

    VálaszTörlés
  5. Hali! Vittem az első fejit! :)

    VálaszTörlés
  6. sZIA! gYÖNYÖRŰEK A MUNKÁID, ÉN A 3.-AT VITTEM :)

    VálaszTörlés
  7. Szia ^^
    Elvittem az első fejlécet :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! Elvittem a második fejlécet!

    VálaszTörlés
  9. Szia! Vittem az összes pngt, ha nem baj :))

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Vittem egy png-t. Köszi!
    Puszi!

    VálaszTörlés