2014. március 30., vasárnap

Kritika /Liana S./ - Too Late For Feelings

Blogért katt ide
Kinézet

Nos, ami először feltűnt, az az, hogy túúúúúúúúúúúúl kék. És nem illenek egymáshoz a sok 'kékek.' Az egész blog háttere más színű, mint maga a bejegyzések háttere. A betűtípus nem igazán jó, mert néhány helyen nem írja ki rendesen az ékezetes betűket. Meg amúgy is, a betűtípus annyira nem jön be. Oldalmodulok! Rengeteg tök jó effektusokat / html kódokat találsz, amivel feltűnőbbé varázsolhatod a blogodat. (linkre kattintasz, átvezényel. itt jókat találsz |x|) Ha kell segítség, írj, mert nem annyira egyszerű betenni a html kódokat. Fejléc...Én az egészet alapot egy színvilágba raktam volna. Úgy értem, a táncoló csajnak elüt a vörös szoknyája. Picit túl van zsúfolva az egész, kevesebb képet, több textúrát. Kevés rajta az effekt, a főszereplő csajt mondjuk kinagyíthattad volna, és köré effektust. A textúra miatt úgy néz ki a fejléc, mintha homályos / pixeles lenne. A betűtípus a fejlécen nem rossz, de ez a fehér maszat rajta egy kicsit rontja az összhatást. Én nem a sarokba raktam volna, hanem középre, úgy jobban nézne ki. Szóval, dióhéjban: a hátteret változtasd meg, és ne legyen ennyi kék benne, mert naaaagyon fáj a szemnek!

Történet

Az alaptörténet nagyon jó, vagyis én imádom. Egy kicsit elhanyagoltad a blogodat (mondjuk, minden bloggernek van legalább ilyen időszaka amikor nincs kedve írni.) Túl rövid részeket írsz, vagy nevezzük inkább félrésznek.:D Itt-ott van néhány elírás, arra nagyon figyelni kell, mert az izzadtság nem izzatság. Imádom a misztikus alaphangulatot, de azért remélem nem fog meghalni a végén.(Erről még beszélünk.) Tetszenek a karaktere, DE: egy picit elsietted a 'szerelembeesést.' Én még hagytam volna, had utálják egymást, aztán jöjjenek rá, hogy valójában halálosan szerelmesek. Mindegy, így is érthető, legalább nem kell hónapokig izgulni, hogy na most szerelmesek vagy nem. Remélem többen megismerik a történeted, mert tényleg jó.

(Pontozni nem szoktam, így attól tekints el.)

Összességében...
Jó, csak a kinézeten ( főleg a kékségen!!!!! ) változtassál, és szép blogod lesz.:)

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a tanácsokat :) és a kinézettel egyet értek, nem igazán megy. Inkább csak próbálkozom, a segítséget nagyon is elfogadnám :)

    VálaszTörlés