2014. január 12., vasárnap

Kritika #71

Kedves Olvasók, Idetévedők!
Tudom, elég régen posztoltam már, amiért elnézést kérek, de rengeteg teendőm volt és van is jelenleg! A kritikákkal nagyon le vagyok maradva - de igyekszem pótolni őket -, ezért sem lehet jelenleg rendelni! Mindenki, aki kért a blogjáról kritikát meg fogja kapni, csak idők kérdése! Már itt is van az első!
D i u s h
 ***

I Need More
written by: Briana T.












Fejléc: Nagyon szép a fejléced! IR* ismét gyönyörű munkát végzett!
Pont: 5/5

Kinézet: Tetszik a blogod színvilága és az, hogy minden összhangban van egymással! Nincs túlzsúfolva az oldalsáv, viszont a feliratkozást és chatet rakhatnád feljebb, az információkat pedig lejjebb! Plusz pont, amiért használod a történetél a sorkizárt igazítást! Itt kell megemlítenem, hogy az egyes részek címét túl nagy betűvel írod (és itt nem arra gondolok, hogy x-ik fejezet, hanem ami a három darab csillag után van)! Ha egy kicsit kisebbre veszed, sokkal jobb lesz és hidd el, úgy is eléggé ki lesz emelve! Már csak egy dolgot írnék ide, hogy kicsit furcsa, hogy lényegében csupán csak a jóra lehet szavazni (Tetszik és Elolvastam)! Szerintem csinálhatnál egy 'Nem tetszik' gombot is - bár nem hiszem, hogy túl sok szavazat érkezne arra! Azonban valamilyen szintem megértem, hogy ez a két gomb van, mert ha maximalista vagy, akkor már az 'Elolvastam' is negatív töltésű lehet számodra!
Pont: 10/10

Történet: Bár még csak a prológus és az első rész van fent, azt kell hogy mondjam, engem nagyon megfogtál már ezzel a két résszel is! A mai blogger világban számos ugyan olyan történet íródik, a legtöbben próbálnak valami egyedit alkotni, de nem nagyon jön ez nekik össze! Azonban azt kell, hogy mondjam, ez a történet teljesen más, mint amivel eddig találkoztam! Remélem, ez a továbbiakban is így marad! Én sok szerencsét kívánok hozzá!
Pont: 10/10
Írásmód: Nagyon szépen írsz! Ügyesen formálod a szavakat, nagyon jól fejezed ki magad, választékosan fogalmazol! Helyesírási hibákat nem találtam, nem rakod tele az egyes részeket képpel és tetszik a tagoltság is! Nem nagyon tudok mibe belekötni! Gratulálok! :)
Pont: 10/10
Összes pont: 35/35
További sikeres blogolást kívánok!
 

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikát, kedves Diush. Hálás vagyok, amiért szakítottál időt, rám és a blogomra. Igyekszem javítani az említetteken.

    Hatalmas ölelés, Briana T.

    VálaszTörlés