2014. január 18., szombat

KÖSZÖNET!

Kedves Olvasók!
A mai is csak egy átlagos szombat reggelnek indult, de amikor felnéztem ide az oldalra, ez egyből megváltozott! Hatalmas mosoly húzódott az arcomra, amikor megláttam, hogy immár több, mint 1OO feliratkozónk van!!! És elfogott egy kis büszkeség!

(Egy rövidke rizsa - mert ezt most úgy érzem le kell írnom!) Hihetetlen ez az egész! Annyi ilyen és hasonló témával foglalkozó oldal van, sosem gondoltam volna, hogy ekkora érdeklődés lesz pont ez iránt a blog iránt! Amikor létrehoztam ezt az oldalt, még egyedüli szerkesztő voltam, de elég gyorsan találtam magam mellé társakat. Velük együtt agyaltunk rengeteget az oldal nevén, hogy milyen legyen a design, miket készítsünk és a többi. Végül megszületett az Artist Corner Design, és lassacskán ugyan, de megindultak a rendelések. Azóta jó pár szerkesztő kicserélődött, s most így  heten úgy érzem, nagyon jó csapatot alkotunk - remélem meg is maradunk! Tudom, hogy sokat kell még fejlődnünk, de mindent meg is teszünk ennek érdekében! Ezúton is köszönök Nektek mindent, Szerkesztő társaim!


A többi szerkesztő nevén is, NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM A BIZALMAT, amit kapunk és remélem, hogy továbbra is velünk tartotok!!! :)




xx, Diush

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése