2013. november 8., péntek

Kritika #54

I'm Still Alive
written by: J.Samuels











Fejléc: A fejlécedet én már láttam valahol (talán neveztél versenyre és ott), és már akkor is csodáltam! Nagyon szép, egyedül a felirattal vannak gondjaim, de ott is csupán annyi, hogy az 'im still alive' egy nagyon kicsit lehetne erősebb!
Pont: 5/5

Kinézet: Különösebb bajom nincs a kinézettel, csupán nem értem miért kell az egész blognak szürkének lennie?! Ha esetleg a blogot fehérre állítanád vagy tört fehérre, akkor máris jobb lenne, bár lehet, hogy kicsit rikítana! Na mindegy, a lényeg, hogy vihetnél bele valami kis színt! Elég modulod van kint, azonban a feliratkozókat tehetnéd feljebb, mondjuk 'A pont' modul után, és a cseréknél átállíthatnád, hogy kevesebbet mutasson, de ez már csak mellékes! Illetve, írhatnál eggyel nagyobb betűvel, mert kicsit nehéz elolvasni!
Pont: 10/8

Történet: Nagyon tetszik a történet! Már a bevezetés (már ha lehet annak nevezni) is annyira megfogott és ahogy olvastam, csak vitt magával! Tetszik, hogy a főszereplő lány kicsit vadabb, hogy nem az a jó kislány, hogy a szereplők csúnyán is beszélnek - persze ez csak egy bizonyos határig jó, amit te még nem léptél át, úgyhogy tökéletes -, és szóval egyszerűen imádom! Szereztél magadnak egy új feliratkozót! ;))
Pont: 10/10

Írásmód: Nagyon ügyesen, választékosan írsz! Tetszik, ahogy megformálod a mondatokat, és helyesírási hibát sem találtam! Egyedül egy dolog van, amit megemlítenék, még pedig a zárójeles megjegyzéseket! Azok fölöslegesek! Mármint zárójelbe rakni! Akkor inkább tedd két kötőjel közé azt a részt, mert ugye ugyan úgy a mondathoz tartoznak! És plusz pont, amiért használod a sorkizárt igazítást!
Pont: 10/10
Összes pont: 35/33
További sikeres blogolást kívánok!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése