2013. november 2., szombat

Kritika #48

A vég
written by: Sun :)










Fejléc: A fejléceddel több bajom is van! Az egyik, hogy Lucy Hale csúnyán van kivágva! A keze és a dereka között ott maradt a fehér háttér! Aztán, alapból jó ötlet lenne, hogy ilyen fehéres köddel kiemeled a két szereplőt, de akkor már teljesen körbe kellene, így viszont olyan hatása van, mintha nem lenne rendesen megcsinálva! A harmadik bajom pedig, hogy nagyon jó ötlet, ahogy a fejléc alja meg van csinálva, viszont mivel sötét maga a blogod is, ezért alig lehet észrevenni! Kár érte! Illetve a címet alig vettem észre! Lehetne feltűnőbb és nagyobb!
Pont: 5/3

Kinézet: Én személy szerint nem nagyon szeretem az ilyen sötét desingt, de illik a blogodhoz és jól összehoztad! Nagyon ötletesek az oldalsávban a menük címei, azonban maga a felirat a piros háttéren lehetne nagyobb és egy kicsit cifrább betűtípusú! Javaslom, hogy a leírásnál használd azt a html kódot, amivel sorkizárttá tudod tenni, így még szebb lesz az összhatás! A számlálót rakd lejjebb, és a "Túlélők' menüpont az nem tudom mi, mert nem mutat semmit! Vagy az a feliratkozók lenne?! 
A történetnél is javaslom a sorkizárt igazítás használatát, illetve, amikor képet raksz be, vedd a "kicsi" méretre! Ezektől sokkal szebb lesz az egész!
Pont: 10/9

Történet: Nagyon jó a történet, ilyennel még nem találkoztam! Tetszik, ahogy leírod a dolgokat, bár egy kicsit jobban részletezhetnéd őket! Tetszik, hogy nem a szokásos helyeken játszódik a történet (London, NY, Párizs,stb) és tetszik ez a Lucy Hale-Harry Styles párosítás! Jól kitaláltad az egészet és kíváncsi vagyok mit hozol majd ki belőle!
Pont: 10/10

Írásmód: Ügyesen írsz! Megválogatod a szavaidat és helyesírási hibát sem nagyon találtam! Viszont néha előfordul, hogy felcseréled a szavak sorrendjét, amitől kicsavarodottá válik az a mondat! Ettől még olvasható és érthető mit szerettél volna közölni, csak furcsa kicsit! S ahogy már említettem ez csak néha fordul elő, úgyhogy nincs gond!
Pont: 10/10
Összes pont: 35/32
További sikeres blogolást kívánok!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése