2013. szeptember 23., hétfő

Kritika #37

Mirage ~ a szerelem csak délibáb?









Fejléc: Nekem tetszik a fejléced! Szerintem épp elég dolog van rajta! Tetszik, hogy feltünteted rajta a neveket! Szép munka, gratulálok! 
Pont: 5/5

Kinézet: Hát, hol is kezdjem?! Először talán ott, hogy nagyon széles a blogod! Szerintem vedd kisebbre és elég egy oldalsáv! Ha kiválasztottad melyik oldalra rakod, akkor pakold át a modulokat ebben a sorrendben (fentről lefelé írom): 1. Trailer, 2. Információ, 3. Chat, 4. Feliratkozók, 5. Bloglovin', 6. Oldallátogatások, 7. Főszereplőkről képek, 8. Cserék..! Ha már egyszer van menüsorod, javaslom, hogy a te általad olvasott blogokat rakd be oda, illetve a Bloglovin' menüpont fölösleges oda is, hiszen az az információ egyáltalán nem érvényes! Az oldalsávból pedig vedd le a Blogarchívumot, mert ez is duplán van kint az oldaladon (bent van a menüsorban is)! A szereplők menüpontban pedig jellemezhetnéd a karaktereket néhány sorba, mert így szintén fölösleges vagy itt, vagy az oldalsávba...! Illetve még azt megemlíteném, hogy a 'Díjak' pontod nagyon csúnya! Ne színezd össze-vissza!
Aztán most áttérnék a háttérre! Nekem nagyon szürke és nem tetszik! Ha már ez a háttered, akkor a blogodnak adhatnál valami színt, mondjuk fehéret! Azon még a lila szín is jól mutat! Plusz pont, amiért egyméretű képeid vannak az oldalsávba, de nem értem minek kell neki rózsaszín keretet adni, mikor semmi ilyen szín nincs a blogodban! Ha ilyet szeretnél, akkor mondjuk állítsd át a modulok címét arra a színre, hogy valamihez legalább passzoljon!
És még valami, amit a blogolok 99%-nak elmondok, javaslom a sorkizárt igazítás használatát a történetnél, mert az még jobban feldobja  a kinézetet!
Pont: 10/6

Történet: Nem rossz kis történet ez és plusz pont, amiért nem 1D-s! Félreértés ne essék, magam is Directioner vagyok és nekem is van ilyen blogom, de már annyi van a blogvilágban, hogy huch! Bár eleinte ez is egy tipikus romantikus történetnek indult, szerintem ez mostanra megváltozott, ami jó jel! Látszik, hogy az idő múlásával fejlődsz, mind írásmódilag, mind képzelőerőileg! Csak így tovább! (Azért a prológust és az első részt rakhattad volna külön bejegyzésbe!)
Pont: 10/9

Írásmód: Első körben azt említeném meg, hogy nem értem minek kell dőlttel is írnod? Attól még, hogy kicsit más szál, más vonal vagy nem is tudom, nem kell így elkülönítened és csúnya is! Elég, ha raksz oda egy csillagot elválasztásként, bár sokszor még ezt sem értem! Mint azt már említettem a történetnél is, látszik, hogy az egyes részek alatt mennyit fejlődik az íráskészséged! Az utolsó részeknél már választékosan írsz és nagyon jól fogalmazol! Persze utóbbival eddig sem volt baj, de ismétlem önmagam: látszik a fejlődés! 
Pont: 10/9
Összes pont: 35/29
További sikeres blogolást kívánok!
 


1 megjegyzés: